تشخیص ایزوگام درجه یک و استاندارد

تشخیص ایزوگام درجه یک و استاندارد که دارای کیفیتی بسیار مرغوب باشد از جمله مسائلی است که برای اکثر افراد اهمیت ویژه ای دارد. شناخت ایزوگام و یا عایق های رطوبتی با کیفیت بدون داشتن تجربه و شناخت انواع ایزوگام، کاری ناممکن و دشوار می باشد. در نتیجه شما به منظور کمک و دریافت اطلاعاتی راجع به چگونگی این کار باید از یک نصاب ایزوگام کمک بگیرید.

به طور کلی شناخت ایزوگام مرغوب با توجه به تولیدات متنوع و انبوهی که کارخانه ها دارند کار بسیار سختی می باشد، گاهی افراد سودجو و متقلب اقدام به تولید و عرضه ایزوگام های بی کیفیت می کنند به گونه ای که ظاهر آن ها با اصل هیچ فرقی نکرده ولی از نظر کیفیت و ترکیب از موادی بی کیفیت نامرغوب تشکیل شده اند، که در صورت مطلع نبودن از این موضوع و بکارگیری آن ها، زود خراب شده و کارایی خود را از دست می دهند. پس بهترین کار ممکن همان طوری که گفته شد کمک از یک فرد با دانش و یا نمایندگی های معتبر است. شما می توانید به  نمایندگی   فروش ایزوگام عایق نوین  در سراسر نقاط مختلف تهران و کرج مراجعه نمایید.

تشخیص ایزوگام درجه یک

چگونگی شناخت ایزوگام درجه یک و خوب

به طور یقین شناخت ایزوگام درجه یک و خوب بر روی افزایش دوام و مقاومت آن موثر می باشد. نمایندگی های معتبر همواره سعی دارند تا عایق های رطوبتی با کیفیت و اصل را وارد بازار نمایند ولی چگونگی این کار به طور کلی آسان نبوده و اکثر شرکت ها جهت خرید انبوه ایزوگام از دانش کارشناسان و متخصصان خود استفاده می کنند. شما کاربران گرامی نیز می توانید در هر کجای تهران که هستند با نمایندگی مجاز عایق نوین تماس گرفته و به صورت رایگان از مشاوران آن ها اطلاعات لازم را در مورد انواع ایزوگام اصل مانند ایزوگام گیتی گستر، بام گستران، نام گستر، عایق طلائی، پارسی گام، گستربام بهمن، آروین بام، باران پوشش، سامان گستر، آسمان گستر، گیتی بام، یاسمین گستر، اطلس بام، تک بام، ایزوگام سلمان عایق، شرق گستر، سخت پوشان، دنا پوش، پشم شیشه نور و غیره دریافت نمایید.

جزئیات یک رول ایزوگام استاندارد و درجه یک چیست؟

یک رول ایزوگام مرغوب و با کیفیت باید مزیت های خاص و منحصر به فردی داشته باشد تا بدین ترتیب دارای ویژگی های استاندارد بودن باشد و بتواند سالیان متمادی روی پشت بام، دیوار، سرویس‌ های بهداشتی و … در برابر نم و رطوبت به درستی و بدون نقص برای شما کار کند.در زیر به برخی از این مزیت ها برای شما اشاره می کنیم:

وزن یک رول با کیفیت در حدود ۴۰ تا ۴۱ کیلوگرم و در ابعاد ۱ × ۱۰ متر است. ضخامت استاندارد آن نیز برابر با ۴ میلی متر می باشد. مقاومت کششی طولی ۶۰-۵۰ و مقاومت کششی عرضی هم ۳۵-۳۰ کیلوگرم بر ۵۰ سانتی متر و همچنین افزایش نسبی طولی ۱۶-۱۴ و افزایش نسبی عرضی ۱۰–۸ درصد است. مقاومت پارگی طولی این ۱۰-۹ و مقاومت پارگی عرضی ۵-۴ کیلوگرم نیرو بوده و بسیاری ویژگی های دیگر وجود دارد که شما می توانید این کار را با اطمینان کامل و خیالی راحت به شرکت عایق نوین بسپارید. منتظر تماس شما عزیزان هستیم.

ایزوگام درجه ۱ به قیمت درب کارخانه

ایزوگام درجه ۱ با توجه به برند و نوع ایزوگام به کار رفته در مکان مورد نظر دارای قیمت های گوناگونی می باشد. نمایندگی عایق نوین بر اساس اعتبار و محبوبیتی که در بازار دارد، انواع عایق های رطوبتی استاندارد را به قیمت درب کارخانه به فروش می رساند. بنابراین شما می توانید برند عایق مورد نظر خود را از این شرکت معتبر سفارش داده و خرید نمایید.

نصب ایزوگام درجه ۱ و دستمزد نصاب کار در تهران و کرج

از جمله عواملی که بر روی هزینه نصب و دستمزد نصاب ایزوگام تاثیرگذار می باشد، نوع شیب مکان مربوطه است. به طوری که قیمت ایزوگام روی سطوح صاف، بسیار کم هزینه‌ تر از پشت بام شیب‌ دار مانند سقف‌ های شیروانی خواهد بود.همچنین وجود ناهمواری‌ و پستی بلندی زیاد بر روی پشت بام نیز یکی از علل بالاتر رفتن قیمت ایزوگام در زمان اجرا می باشد.

به همین دلیل هرچه سقف شما صاف‌ تر باشد شما هزینه کمتری جهت نصب و دستمزد به ایزوگام کار پرداخت خواهید کرد و مطمئنا فرایند اجرا نیز سریع‌ تر می شود.اگر شما ساکن تهران و یا کرج هستید و می‌ خواهید از قیمت روز ایزوگام و هزینه نصب آن مطلع شوید پیشنهاد می دهیم با مشاوران عایق نوین تماس بگیرید.

آیا ایزوگام درجه ۱ هم نیاز به لکه گیری دارد؟

همان طوری که می دانید عمر مفید یک ایزوگام درجه ۱ که به خوبی نیز نصب شده باشد حدود ۱۵ الی ۱۶ سال می باشد.یک ایزوگام استاندارد اگر نصب اصولی و دقیقی نیز داشته باشد به طور حتم عمر طولانی و مفیدی خواهد داشت ولی گاهی ممکن است خرابی‌ های احتمالی نظیر قرار دادن اجسام سنگین نظیر پایه های کولر، فرو کردن اجسام تیز و … پیش بیاید، در این صورت است که عایق درجه ۱ شما نیز به تعمیر احتیاج پیدا می کند.

بهترین زمان ممکن جهت ترمیم ایزوگام نیز در فصل تابستان و قبل از بارندگی است چرا که اگر در اثر بارندگی رطوبت و نم به سقف و دیوار ها نفوذ کند موجب خسارت خواهد شد.کاربران گرامی اهالی تهران و کرج می توانند تمامی خدمات مربوط به ترمیم و لکه گیری عایق های رطوبتی خود را به ما بسپارند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *