ایزوگام بیست بیست

یکی از دلایل مهمی که ایزوگام بیست بیست را از دیگر ایزوگام های موجود در بازار ایزوگام کشور متمایز کرده است، این است که این برند سابقه ی درخشان و کیفیت بالایی دارد. به همین جهت توانسته است اعتبار زیاد و جایگاه منحصر به فردی در میان مصرف کنندگان کسب کند. از طرف دیگر امروزه با توجه به افزایش ایزوگام های تقلبی موجود در بازار، شناخت و خرید یک ایزوگام با کیفیت و استاندارد کار دشواری است.

خریداران این عایق های رطوبتی تنها با مراجعه به یک نمایندگی معتبر قادر به حل این مشکل خواهند بود. نمایندگی های رسمی شرکت معتبر عایق نوین با تکیه بر تجربیات موفقی که در زمینه ی انواع عایق های رطوبتی دارد، توانسته است با استفاده از بهترین امکانات و خدمات این مجموعه ی بزرگ، ایزوگام های اصل را با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به مشتریان خود عرضه کند.

نمایندگی رسمی ایزوگام‌های بیست بیست

شرکت عایق نوین از جمله بزرگترین مراکز تهیه، پخش و نمایندگی ایزوگام در تهران و کرج است. این شرکت انواع خدمات مربوط به این عایق را به صورت کاملا تخصصی به مشتریان خود عرضه می نماید. این مجموعه به عنوان نمایندگی رسمی این ایزوگام، کلیه ی خدمات عایق کاری را انجام می دهد. عایق نوین این خدمات را با کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب،  همراه با ضمانت نامه و بیمه نامه معتبر انجام می دهد.

این شرکت با ارائه ی خدمات پس از فروش رایگان  به  متقاضیان محترم شما را از نگرانی های بعد از نصب بی نیاز می کند. شما می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات مختلف این مجموعه، با کارشناسان مجرب این شرکت تماس  بگیرید. فقط یک تماس کافیست تا از مشاوره های تخصصی آنان نیز به صورت رایگان بهره مند شوید.

مشخصات منحصر به فرد عایق بیست بیست

از جمله مهم ترین ویژگی های ایزوگام بیست بیست که موجب برتری آن نسبت به سایر عایق های پیش ساخته ی موجود در بازار شده است، سه لایه بودن آن است. این ایزوگام به دلیل استفاده از مواد اولیه ی درجه یک در تولید آن، از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است. از این رو پس از نصب نیز دارای طول عمر بالایی است. این عایق در برابر قرار گرفتن اجسام سنگین و همچنین نفوذ رطوبت و … مقاومت بسیار بالایی دارد.

از دیگر مشخصه های منحصر به فرد این ایزوگام ضخامت بالای فویل آن است. این فویل مقاومت زیاد در برابر اشعه ی خورشید دارد. فویل موجب می‌ شود که این عایق ضمن جلوگیری از نفوذ رطوبت، بتواند به عنوان یک عایق حرارتی خوب نیز عمل کند. ضخامت این ایزوگام برابر با ۴/۵ میلی متر است که موجب افزایش چشمگیر دوام و ماندگاری آن می شود.

این برند منحصر به فرد به صورت رول هایی با عرض ۱ متر و طول ۱۰ متر با وزن ۴۵ کیلوگرم در بازار به فروش می رسد. این عایق دارای نشان ملی استاندارد حک شده بر روی بسته بندی محصول می باشد. نشان استاندارد حاکی از کیفیت بالا و رعایت کلیه ی استانداردهای موجود، در تولید آن است.

نصب ایزوگام بیست بیست توسط نصابان متخصص

نصب ایزوگام بیست بیست توسط نصابان متخصص، موجب ایجاد اطمینان کامل از ایزولاسیون بی نقص سطوح مختلف ساختمان‌ و جلوگیری از ورود هر گونه رطوبت و نشتی به داخل سازه می گردد.

انعطاف‌ پذیری بسیار بالای این عایق موجب افزایش برتری آن‌ در مقایسه با دیگر ایزوگام های موجود در بازار است. انعطاف باعث می شود که زمان مورد نیاز برای نصب و اجرای آن نیز نسبت به عایق های قیرگونی و آسفالت کمتر باشد. انواع فویل دار ایزوگام‌های  بیست بیست به منظور نصب در سطوح بیرونی ساختمان مناسب است. این سطوح شامل پشت بام، نصب ایزوگام روی شیروانی و به طور کلی سطوحی که در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند، می باشد.

خدمات ایزوگام بیست بیست در تهران و کرج

مجموعه ی معتبر عایق نوین که از مجریان برجسته ی ارائه ی انواع عایق های رطوبتی به ویژه ایزوگام بیست بیست در تهران و کرج می باشد، جهت ارائه ی خدمات متنوع این ایزوگام، دارای شعب متعدد در سراسر استان تهران و البرز است. این نمایندگی ها علاوه انواع عایق بیست بیست را به صورت اصل ارائه می دهد. این شرکت محصول را همراه با ضمانت نامه و خدمات پس از فروش رایگان به شما عرضه می کند. کلیه ی خدمات مربوط به این عایق، از جمله نصب تخصصی و ترمیم آن را نیز توسط ایزوگام کاران مجرب خود به صورت تضمینی انجام می دهد.

 شما متقاضیان محترم این عایق با مراجعه به این مراکز، علاوه بر تهیه ی این ایزوگام با مناسب ترین قیمت، می توانید از خدمات متنوع آن نیز به صورت کاملا تخصصی بهره مند شوید.

قیمت روز ایزوگام بیست بیست

قیمت روز ایزوگام‌های بیست بیست با توجه به عوامل مختلفی از جمله

  • نوسانات قیمت ارز و تاثیر مستقیم آن بر روی قیمت
  • انواع عایق های رطوبتی
  • شرایط اقتصادی موجود در جامعه
  • وضعیت بازار ایزوگام
  • میزان عرضه و تقاضا

و … متغیر می باشد. از این رو شما عزیزان می توانید جهت استعلام قیمت روز انواع مختلف این عایق، با شماره تلفن های درج شده در سایت شرکت عایق نوین تماس بگیرید. توجه داشته باشید که نمایندگی های این مجموعه، این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده اند که بتوانند  این ایزوگام را با بالاترین کیفیت و با قیمت بسیار مناسب از این مرکز تهیه کرده و از خدمات نصب تخصصی آن نیز بهره مند شوند.

هزینه ی حمل عایق بیست بیست در تهران و کرج چقدر است؟

به اطلاع خریداران محترم این برند می رسانیم که در صورت تهیه ی این محصول از نمایندگی های عایق نوین در سراسر تهران و کرج، می توانند از خدمات حمل رایگان این محصول نیز بهره مند شوند. مشتریان می توانند محصول خریداری شده را با هزینه ی حمل رایگان در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

خدمات پس از فروش ایزوگام‌های بیست بیست در نمایندگی عایق نوین کدامند؟

نمایندگی های مجموعه ی عایق نوین این محصولات را همراه با ضمانت نامه ی ۱۰ ساله و بیمه نامه ی معتبر به مشتریان خود عرضه می کنند. در این صورت مصرف کنندگان محترم در صورت نیاز بتوانند از خدمات پس از فروش این مرکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *