ایزوگام در ولنجک

ایزوگام در انواع مدل ها، جنس ها و طرح های مختلف وجود دارند که هر یک با توجه به مواد اولیه به کار رفته برای عایق کردن محل هایی از ساختمان مناسب می باشند. نصب ایزوگام در ولنجک باید توسط نیروی متخصص انجام شود تا عمر و دوام طولانی داشته باشد.

 

ایزوگام در ولنجک با ورق آلومینیوم

 این نوع ایزوگام بسیار با کیفیت و مرغوب است و دارای استحکام و عمر طولانی می باشد و ورق آلومینیوم به کار رفته در آن باعث می شود تا رطوبت و نور خورشید را جذب نکند.

 

ایزوگام بدون روکش آلومینیوم

 این ایزوگام فاقد روکش آلومینیوم است از اینرو مناسب عایق کاری در سرویس بهداشتی و پی ها می باشد.

 

ایزوگام با روکش سنگریزه

 کاربرد این نوع ایزوگام مناسب محل هایی با تردد زیاد مانند خیابان ها و پیاده روها می باشد. سنگریزه های به کار رفته در آن جلوه بصری زیبایی به محیط می بخشد.

 

ایزوگام طرح دار

ایزوگام طرح دار نوع جدیدی از عایق هستند که بخاطر داشتن طرح ها و رنگ های متنوع برای محل هایی به کار می رود که در معرض دید هستند. از این نوع ایزوگام برای پارکت خانه، کف استخر، دیوارها و زمین ورزش استفاده می شود. با توجه به تنوع آن قیمت آن از انواع دیگر ایزوگام بالاتر است.

 

ایزوگام عادی

 این نوع ایزوگام معمولی ترین نوع ایزوگام است که برای همه شناخته شده می باشد و با لایه ها و روکش های مختلف به بازار عرضه شده است.

 

ایزوگام در ولنجک - عایق نوین

 

ایزوگام برش خورده

 این نوع ایزوگام که جلوه خاص و زیبایی دارد به صورت برش خورده برای عایق کردن سقف های شیب دار تولید شده است. از آنجا که این نوع از ایزوگام در معرض باران و رطوبت و برف قرار دارد لایه های متفاوتی دارد که شامل: پودر معدنی، پلی اتیلن، بافت، پلی استر و مواد افزودنی می باشد که به صورت تک لایه و دو لایه تولید می شوند تا مقاومت و استحکام بالایی داشته باشد.

 

ترمیم ایزوگام در ولنجک

  پس از گذشت چند سال بر اثر باران و برف و رطوبت احتمال ترمیم ایزوگام وجود دارد. برای انجام این کار باید سازه سالم و بدون ایراد بوده و پوشش بام باید از سطح جدا نشده باشد. همچنین سطح ایزوگام قدیمی تمیز و سالم باقی مانده باشد و ناهمواری های زیادی نداشته باشد. در صورتی که ایزوگام و سازه شرایط گفته شده را دارا باشند می توان اقدام به ترمیم ایزوگام نمود. ترمیم آن نیاز به مهارت و دقت بسیاری دارد چنانچه نادرست و غیر اصولی انجام گیرد خسارات و هزینه های زیادی را به همراه خواهد داشت.

برای تعویض ایزوگام ابتدا باید ایزوگام قدیمی را جدا کرده و ایزوگام جدید را نصب کرد. چنانچه ایزوگام جدید بر روی ایزوگام قدیمی نصب شود معایب و مشکلات زیادی را بوجود خواهد آورد.

قبل از جایگزین ایزوگام جدید باید زیرسازی را اصلاح کرد به طوری که بار اضافی به ساختمان تحمیل نشود. تعویض ایزوگام نیازمند صرف وقت و هزینه می باشد.

 

نصب انواع ایزوگام در ولنجک

ایزوگام ها در مدل ها و انواع متعدد و متنوعی توسط تولید کنندگان مختلف به بازار عرضه شده اند که انتخاب را بسیار دشوار کرده است. عایق نوین با مجموعه ای معتبر و حرفه ای در عرضه ایزوگام با کیفیت و نصاب متخصص نتیجه دلخواهی را برای شما به ارمغان می آورد. با مراجعه به سایت عایق نوین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره برده و مطمئن باشید که نصب ایزوگام به بهترین شکل و رعایت اصول انجام می شود. عایق نوین با بهره گیری از نیروی متخصص بهترین خدمات را در زمینه ارائه بهترین ایزوگام در ولنجک ارائه می دهد. قیمت ایزوگام در ولنجک با توجه به نوع ایزوگام، مصالح، مساحت و میزان زیرسازی برآورد می شود. عایق نوین با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب جهت نصب ایزوگام در ولنجک در خدمت همشهریان می باشد.

 

سایر مقالات:  قیمت ایزوگام    ایزوگام شرق   نصب ایزوگام در کرج

 

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *