تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر

مخاطبین عزیز آگاه باشید که در این مطلب ما قصد داریم تا به بررسی تفاوت های هر یک از انواع ایزوگام سردسیر و گرمسیر برای شما دوستان گرامی بپردازیم. تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر به عوامل مختلفی همچون نوع، وزن، قطر و ضخامت ایزوگام و همچنین بسته به شرایط آب و هوای منطقه ای که در آن زندگی می کنید بستگی داشته و بر این اساس است که از ایزوگام های متفاوتی در انواع مختلفی استفاده می کنند. درست است که ایزوگام ها دارای طول عمر بالا و مشخص شده ای هستند ولی با توجه به برخی از عوامل طبیعی کارایی لازم را نداشته و بدین ترتیب طبق حساسیتی که دارند باید در محیط مختص به خود راه اندازی شوند، تا به علل مختلفی همچون گرما و سرمای شدید دچار هیچ گونه مشکلی نشوند.

تفاوت بارز ایزوگام سردسیر و گرمسیر زمانی مشهود است که به عنوان مثال در مناطق گرمسیری با تابش شدید نور خورشید غالبا باید از عایق های پلیمری پلاستیکی که از قیر ۶۰ ، ۷۰ پالایشگاهی تولید شده اند استفاده نمود چرا که ضخامت و قطر آن ها در مقایسه با نوع سردسیر کمتر می باشد، حال اینکه در مناطق سردسیری باید از ایزوگام پلیمری الاستیکی که از نوع BPE می باشد بهره گیری نمود تا علاوه بر ضخامت بالاتر انعطاف پذیری و وزن بیشتری نیز داشته باشند.

مناسب ترین ایزوگام جهت مناطق گرمسیری

همان طوری که می دانید اصلی ترین وظیفه انواع عایق های رطوبتی همچون ایزوگام جلوگیری از نفوذ هر گونه نم و نشتی به درون ساختمان ها می باشد. از نظر مشتریان گرامی کارایی همه ایزوگام ها مقاومت و جلوگیری از نفوذ نشتی به لایه های زیرین می باشد، ولی نکته ی حائز اهمیتی که در اینجا وجود دارد توجه به شرایط آب و هوایی مکان و تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر

محل عایق کاری شما است. در صورتی که محل زندگی شما در مناطق گرمسیری می باشد، ایزوگام مورد نظر باید ظرفیت تحمل حرارت های بالا را داشته باشد، چرا که در مناطق گرمسیری به علت تابش مستقیم و شدید آفتاب ایزوگام شما زودتر از موعد مقرر موجب فرسایش و پایین آمدن کارایی آن می شود. بنابراین مناسب ترین ایزوگام جهت مناطق گرمسیری ایزوگامی است که امکان انعکاس نور را به منظور عدم جذب حرارت ناشی از تابش نور خورشید داشته و علاوه بر این نیز در برابر نفوذ آب و رطوبت هم مقاومت بسیار بالایی داشته باشد.

انتخاب بهترین ایزوگام برای مناطق سردسیری

دوستان گرامی توجه داشته باشید که برای عایق کاری هر سطحی با توجه به تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر در مناطق مختلف باید از یک نوع عایق رطوبتی مختص به آب و هوای آن منطقه استفاده نمود. بر این اساس ساکنین محترم در مناطق سردسیر توجه داشته باشید که برای ایزولاسیون ساختمان های خود باید به نوع شرایط دمایی منطقه ی که در آن زندگی می کنید دقت فرمایید. در نتیجه باید در انتخاب بهترین ایزوگام  برای مناطق سردسیری به شرایط جوی توجه نمایید.

در کلیه مناطق سردسیر به علت بارندگی های بسیاری که در این محله ها وجود دارد، حتما باید از ایزوگام هایی که از قدرت نفوذ ناپذیری فوق العاده ای برخوردار هستند، استفاده کرد. شرکت عایق نوین با ارائه ی مناسب ترین عایق های ویژه ی مناطق سردسیری، موفق شده تا رضایت مشتریان زیادی را در این باره به خود جلب نماید.

همان طوری که در بالا نیز اشاره کردیم از جمله ویژگی های این عایق های کاربردی در مناطق سردسیر این است که از پلیمر های الاستیکی ساخته و تولید شده اند. این ایزوگام ها قابلیت و مقاومت بسیار بالایی داشته به طوری که تا دمای منفی ۲۵ درجه را تحمل می کنند. از دیگر مزیت های ایزوگام سردسیر این است که در زمان تماس دست و یا لباس با آن هیچ ردی بر رویش باقی نمی ماند. همچنین این عایق ها بسیار نرم و منعطف بوده به طوری که در برابر سرما دچار شکستگی و یا هیچ آسیبی نمی شوند. ویژگی بی نظیر این عایق ها قیر پالایشگاهی به کار برده شده در ساخت آن ها می باشد که فاقد هر گونه بو می باشد.

قیمت ایزوگام مناطق گرمسیری و سردسیری

یکی از جمله سوالات بسیاری از خریداران گرامی در زمان خرید عایق مورد نظر خود بازه ی قیمتی آن می باشد. شما می توانید قیمت ایزوگام مناطق گرمسیری و سردسیری مورد نیاز خود را با کمترین هزینه از ما بخواهید. قیمت ایزوگام و هزینه های مربوط به آن همواره عامل بسیار مهم و تاثیر گذاری در هنگام خرید مشتریان می باشد.

در مورد هزینه های ایزوگام سردسیر و گرمسیر باید عنوان نمود که به طور قطع ایزوگام های سردسیر به علت قطر و ضخامت بالاتری که دارند، دارای قیمت و هزینه نصب بیشتری نیز می باشند. البته نوع برند ایزوگام مد نظر شما نیز تاثیر به سزایی در قیمت نهایی عایق کاری شما خواهد داشت.

شرکت عایق نوین با توجه به تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر همواره با کیفیت ترین محصولات را بدون واسطه و به طور مستقیم به قیمت کارخانه در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. در هنگام خرید انواع ایزوگام حتما به نشان استاندارد محصول و شرکت تولید کننده ی آن دقت فرمایید تا این اطمینان را از اصل بودن عایق خریداری شده ی خود کسب نمایید. به علت نوسانات موجود در بازار شما می توانید قیمت روز ایزوگام  مورد پسند خود را از طریق شماره های ثبت شده در سایت شرکت به دست آورید.

بهترین برند ایزوگام های سردسیر و گرمسیر

کمپانی معتبر عایق نوین با توجه به تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر دارای برند های متنوعی مختص این مناطق می باشد. در حال حاضر مجموعه ی ما دارای بهترین برند ایزوگام های سردسیر و گرمسیر مانند شرق، صدف گستر دلیجان، پشم شیشه ایران، بام گستر دلیجان، ایزوگام دلیجان، شرق گستر دلیجان، دژکام گستر، ستاره طلایی و … می باشد. شما می توانید با توجه به محل زندکی خود و یا مشاوره با کارشناسان متخصص از میان این برند های معروف، عایق دلخواه خود را بنا بر کیفیت و کارایی مطلوب ان انتخاب نمایید.

آیا تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر فقط در جنس آن ها می باشد؟

خیر. یکی از عوامل مهم جهت انتخاب مناسب ترین ایزوگام برای مناطق گرمسیری نسبت به مناطق سردسیری توجه به جنس این عایق می باشد که از دیگر موارد نیز می توان به ضخامت، وزن و روکش آن نیز اشاره کرد.

هزینه ایزوگام سردسیر و گرمسیر به چه صورتی است؟

قیمت ایزوگام های سردسیر و گرمسیر بسته به نوع برند آن متفاوت می باشد، شما می توانید پس از انتخاب برند مورد نظر خود جهت استعلام قیمت این ایزوگام ها با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام های گرمسیر تا چه حدی گرما را تحمل می کنند؟

با توجه به تفاوت ایزوگام سردسیر و گرمسیر، عایق های مناسب برای مناطق گرمسیر با توجه به نوع آن ها حداکثر تا دمای ۱۲۰ درجه سانتی گراد را تحمل می کنند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *