قیمت نصب ایزوگام در منطقه یک تهران

قیمت ایزوگام در منطقه یک تهران

 

قیمت ایزوگام در منطقه یک تهران بسته به اینکه همراه با نصب باشد یا خیر متفاوت است. البته که متراژ کار نیز تفاوت قیمت ایجاد می­کند که به ایزوگامی که مصرف می­شود و یا دستمزد استادکار مربوط است. در حالت کلی ایزوگام تحت شرایط خاصی و با توجه به اصلی یا تقلبی بودن ایزوگام دارای هزینه­ ی تعریف شده است که تقریبا در تمام نقاط ایران تقریباً یکسان است.

 اما مواردی که توجه به آن ها برای شمایی که قصد اجرای ایزوگام در ساختمان خود دارید ضروری است، در این مطلب آورده شده است. بهتر است قبل از اقدام به عملیات عایق بندی و نصب ایزوگام حتما این موارد را رعایت کنید تا خدای­ناکرده متضرر نشوید. به­خصوص اینکه قیمت ایزوگام در منطقه یک تهران و به­طور کلی در تمام ایران بالا است. می­توان گفت عایق بندی از هزینه­های بالای ساختمان­سازی است. پس باید اصولی و با بهترین کیفیت انجام شود تا متحمل هزینه­ های ترمیم و دوباره کاری نشوید.

 

قیمت ایزوگاک در منطقه یک تهران - عایق نوین

 

از ایزوگام برای عایق کاری چه قسمت­های دیگری از ساختمان استفاده می­شود

 

ایزوگام یک عایق رطوبتی است که از نشت و نفوذ آب و رطوبت جلوگیری می­کند. از ایزوگام علاوه بر عایق کردن پشت­بام برای عایق کاری دیوارها، بالکن و تراس نیز استفاده می­شود. همچنین در کف آشپزخانه، حمام و سرویس­های بهداشتی نیز با ایجاد یک لایه از ایزوگام مانع از نشت آب می­شوند. در هر کدام از این قسمت­ها باید مواردی مانند جنس ایزوگام و روش نصب مورد توجه قرار گیرد. نصب ایزوگام در بالکن و تراس به­دلیل در معرض انبساط و انقباض بودن حساسیت ویژه­ای دارد. تمامی این موارد بر قیمت و هزینه­ی تمام شده­ی کار تأثیر می­گذارند. قیمت ایزوگام در منطقه یک تهران با لحاظ تمامی این موارد تعیین شده است که نسبت به رقبا منصفانه­تر و مقرون به صرفه­تر می­باشد.

 

ایزوگام اصل با ایزوگام تقلبی چه تفاوت­هایی دارد؟

 

بیش­تر کسانی که تصمیم می­گیرند ساختمان خود را به­وسیله­ی ایزوگام، عایق بندی کنند معمولاً دو روش را در پیش می­گیرند یا اینکه خود تصمیم به خرید ایزوگام گرفته و سپس  نصب آن را به افرادی که در این زمینه فعالیت دارند می­سپارند. یا ترجیح می­دهند کلیه­ی عملیات عایق بندی ساختمان توسط شرکت­های تولید و نصب ایزوگام انجام شود. در هر دو حالت باید توجه داشته باشند ایزوگامی که تهیه می­کنند اصل باشد و از مواد اصلی برای تولید آن استفاده شده باشد. مانند محصول دیگری احتمال تقلبی بودن ایزوگام وجود دارد. اگر شما هم دوست دارید بدانید ویژگی­های ایزوگام اصلی چیست؟ و تفاوت ایزوگام اصل و تقلبی در چیست؟ ! بهتر است در خرید ایزوگام به موارد زیر توجه کنید.

  • توجه داشته باشید ایزوگام اصل با شماره ثبت عرضه می­شود اما ایزوگام تقلبی شماره ثبت ندارد.
  • ایزوگام اصل بدون بو است و شفاف­تر از ایزوگام تقلبی می­باشد.
  • ایزوگام اصل نرم است اما ایزوگامی که تقلبی باشد شکننده و تُرد است. خصوصاً اگر در دمای 10 درجه قرار بگیرد به­شدت خشک می­شود.

از دیگر مواردی که در هنگام خرید ایزوگام باید توجه کنید وزن، تعداد لایه و نوع روکش آلومینیومی آن می­باشد. وزن رول­های ایزوگام اصل سبک­تر است. تعداد لایه­های اصلی با بدل متفاوت است. همچنین جنس روکش آلومینیومی نیز در این دو متفاوت است.

 

بهترین زمان نصب ایزوگام چه وقتی است؟

 

نکته­ی بسیار مهمی در مورد زمان نصب ایزوگام وجود دارد. نصب ایزوگام درست بعد از بتن ریزی به شدت نامناسب است. هر نوع عایقی که می­خواهید ایجاد کنید بهتر از زمان بتن ریزی حداقل 7 روز گذشته باشد. در برخی موارد حتی 14 روز یا بیشتر نیز باید به خشک شدن بتن زمان بدهید. دلیل این امر روند خشک شدن بتن است که پس از چند روز از بتن­ریزی هنوز هم به خشک شدن ادامه می­دهد. و رطوبت و بخار آبی که خارج می­شود باعث می­شود که چسبندگی ایزوگام از بین برود و خیلی زود کَنده شود.

 

خدمات شرکت عایق نوین

 

شرکت عایق نوین به بهره گیری از بهترین مهندسین و متخصصین در ساخت و نصب عایق­های رطوبتی، ایزوگام و آسفالت بهترین بازدهی و نتیجه­ی کار را به مشتری ارائه می­دهد. با مراجعه به سایت عایق نوین از قیمت نصب ایزوگام در منطقه یک تهران و سایر نقاط کشور اطلاع پیدا خواهید کرد.

 

 

 

سایر مقالات:   قیمت ایزوگام  نماینگی ایزوگام در شمال تهران

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *