قیمت ایزوگام در گوهردشت

قیمت ایزوگام در گوهردشت و همچنین نصب آن مناسب است؛ اما این هرگز به معنی پایین بودن کیفیت کار نیست. در گوهر دشت بهترین متخصصین با استفاده از بهترین متریال اقدام به تهیه و نصب ایزوگام می‌نمایند. اگر شما نیز قصد دارید قسمت‌های مختلف خانه‌ی خود را با این عایق رطوبتی بپوشانید بهتر است با مواردی که در ادامه بیان می‌کنیم آشنایی پیدا کنید.

ایزوگام با کیفیت چه نوع ایزوگامی است

 این امکان وجود دارد که نا آشنا بودن با ایزوگام باکیفیت شما را متضرر کرده باشد. اگر نصب ایزوگامی که زده‌اید ناموفق بوده و نتیجه‌ی خوبی نداشته است. بهتر است بدانید که عایق‌بندی بادوام مستلزم استفاده از عایق با کیفیت و صد البته روش نصب اصولی آن است. بنابراین باید حتما این کار را متخصص انجام دهد و از ایزوگام تقلبی و فیک استفاده نکرده باشد. در غیر این صورت در زمان بسیار کمی ایزوگام ترک برداشته و شما مجبورید که آن را ترمیم کنید. این کار هم وقت شما را می‌گیرد هم هزینه‌ی بیشتری از شما خواهد گرفت. پس بهتر است در همان ابتدای کار با روش اصولی اقدام به نصب ایزوگام بنمائید.

این روزها بسیاری از کاشی‌کاران و بناها اقدام به نصب ایزوگام می‌کنند. حتی در مواردی دیده است که لوله‌کش‌های ساختمانی اقدام به نصب ایزوگام کرده‌اند. این احتمال وجود دارد که عدم آگاهی از روش استاندارد نصب این عایق رطوبتی منجر به خراب شدن زودهنگام آن شود. برای مثال ممکن است درزهایی بین کار باقی بماند و راه نفوذ آب هنوز باز باشد. یا اینکه ایزوگام چسبندگی کافی را نداشته باشد. همچنین ممکن است به‌دلیل استفاده از ایزوگام بی‌کیفیت قیمت نصب ایزوگام توسط برخی افراد کمتر باشد و با این کار شما را به سمت خود بکشانند. لازم به ذکر است که نصب اصولی ایزوگام و استفاده از مواد با کیفیت، قیمت متعارفی دارد که در بین تمامی استادکاران این صنف تقریباً یکسان است.

در هر حال چه خودتان ایزوگام را خریداری کرده باشید چه نه بهتر است کار را به استادکاران مربوطه بسپارید تا از بابت روش نصب خیالتان راحت باشد. قیمت ایزوگام در گوهردشت کاملا با تعرفه‌ی بازار هماهنگ است و شما از بهترین نتیجه‌ی کار برخوردار خواهید گشت.

قیمت ایزوگام در گوهردشت

تفاوت ایزوگام اصلی و تقلبی

 اگر خودتان اقدام به خرید ایزوگام می‌کنید باید تفاوت میان ایزوگام اصلی و ایزوگام تقلبی را بدانید تا متضرر نشوید. ایزوگام اصلی نرم است و به راحتی با تا شدن با دست نمی‌شکند. اگر ایزوگام را با دست تا کردید و حالت ترد مانند داشت و شکست پس بدانید از مواد اصلی در ساخت آن استفاده نشده است.

وزن و ضخامت ایزوگام

ایزوگام اصلی به صورت رول‌های 10 در 1 متری به فروش می‌رسد.  وزن حدود 40 کیلو و ضخامت 4 میلی‌متر دارد. بنابراین اگر ایزوگامی که به شما عرضه کردند سنگین‌تر از حالت عادی بود نشان از تقلبی بودن کالا دارد.

مواد تشکیل دهنده‌ی ایزوگام اصلی

مواد تشکیل دهنده‌ی ایزوگام اصلی شامل قیر 60 الی 70 درصد صنعتی، مواد پلیمری اتکیک پلی پروپلین (APP)، پشم شیشه و پلی‌استر نبافته است. همچنین یک ایزوگام باکیفیت از پودر تالک تشکیل شده است و فوئل آلومینیومی دارد. ایزوگام‌های فیک و تقلبی را با پودر ضایعات پلاستیکی و مواد بی‌کیفیت تولید می‌کنند. این ایزوگام‌ها دوام کمی دارند و به زودی ترک خورده و رطوبت را از خود عبور می‌دهند. بنابراین اگر ایزوگامی که به شما عرضه شد ظاهر پر زرق‌ و برق‌تری از حالت عادی داشت نشان از نامرغوب بودن آن می‌باشد. تمامی این موارد همراه با مناسب بودن   قیمت ایزوگام در گوهردشت  بهترین شرایط برای نصب ایزوگام را فراهم می‌کند.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *