قیمت قیرگونی در تهران

قیرگونی

عایق کردن برای محافظت از رطوبت با استفاده از قیرگونی قبل از آمدن ایزوگام بسیار مرسوم بود. از قیرگونی برای عایق کردن پشت بام ها استفاده می شد و با کمک الیاف گونی باعث ثبات آن می شدند. برای قیرگونی در تهران ابتدا قیر را داخل بشکه های فلزی روی آتش حرارت داده تا حالت مایع و سیّال پیدا کند سپس روی سطحی که قرار بود قیرگونی شود را با گونی می پوشاندند. گونی ها به ترتیب در کنار هم قرار می گیرند به طوری که در چهار طرف روی یکدیگر را بپوشانند پس از آن تمام سطح گونی ها را قیر اندود می کنند. این کار را در چند لایه مکرر تکرار می کنند. قیر باید در لایه های گونی نفوذ کند تا شکل عایق به خود بگیرد. هر چقدر تعداد لایه ها بیشتر باشد به همان نسبت عایق مقاومت بیشتری در برابر نم و رطوبت خواهد داشت.

ضخامت قیرگونی خوب معمولا 2 تا 3 سانتیمتر است. از قیرگونی برای سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه هم استفاده می شود. قیرگونی مقرون به صرفه ترین عایق به شمار می آید. امروزه با استفاده از فایبرگلاس و حصیر با قیر ترکیب بهتر و مقاوم تری بدست می آید از اینرو باعث کاهش آسیب های ناشی از آب و رطوبت می باشد.

روش قیرگونی با توجه به عمر ساختمان توسط کارشناس تشخیص داده می شود که از روش قیرگونی سبک بهره ببرند یا روش قیرگونی سنگین.

انتخاب نوع قیرگونی به فصل و آب و هوای منطقه نیز بستگی دارد. به طور مثال قیرگونی در اقلیمی با آب و هوای بسیار گرم عمر و دوام طولانی نخواهد داشت.

 

قیمت-قیرگونی-در-تهران

 

 

قیرگونی سرویس آشپزخانه

 قیرگونی آشپزخانه با بهترین نوع قیر و گونی با کیفیت دارای چسبندگی بالایی بوده و در یک یا دو لایه توسط کارشناسان عایق نوین در کمترین زمان ممکن انجام می شود. ضخامت قیرگونی آشپزخانه دارای ضخامت 30 سانتی می باشد که از اولویت های یک عایق کاری خوب و مطلوب است.

 

قیرگونی سرویس بهداشتی

   از آنجا که سرویس بهداشتی به دلیل نوع استفاده، آبریزی زیادی دارد لذا استفاده از قیرگونی خوب و استاندارد بسیار حیاتی است. عایق نوین قیرگونی سرویس بهداشتی را با ضخامت 30 سانتی متر با بهترین و مرغوب ترین نوع قیر و گونی انجام می دهد. از مزایای قیرگونی می توان به مقرون به صرفه بودن و زمان کوتاه عایق کاری اشاره کرد و همچنین از آسیب به دیوارها و کف به دلیل نفوذ رطوبت و آب جلوگیری می کند. قیری که در لابه لای گونی ها در لایه های مختلف ریخته می شود موجب انسجام و پایداری عایق می شود.

قبل از اقدام به قیرگونی باید توجه کرد که ساختمان تحمل وزن قیرگونی را داشته باشد و در زمان قیرگونی مراقب بود که هواکش ها مسدود نشود. همچنین استفاده از مصالح با کیفیت در قیرگونی به دوام آن کمک شایان توجهی می کند. قبل از انجام ایزوگام در صورت نیاز باید کف را از مصالح فرسوده پاک کرد و در صورت لزوم اقدام به زیرسازی نمود. غلظت قیر برای جذب بهتر باید متناسب با مصالح، تحمل سازه و شرایط آب و هوایی انتخاب شود.

 


برای کسب اطلاعات بیشتر درباره قیرگونی در کرج

 

قیمت قیرگونی در تهران

شما می توانید با مشاوره گرفتن از کارشناسان عایق نوین در وقت و زمان خود صرفه جویی کنید. با مراجعه به سایت عایق نوین از مشاوره رایگان کارشناسان بهره برده و مطمئن باشید که ساختمان شما با بهترین نوع قیر و گونی عایق بندی خواهد شد. عایق نوین با بهره گیری از نیروی متخصص بهترین خدمات را در زمینه عایق بندی و قیرگونی در تهران ارائه می دهد. قیمت قیرگونی در تهران با توجه به نوع مصالح، مساحت قیرگونی برآورد می شود. عایق نوین با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب در خدمت همشهریان در تهران می باشد.

 

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *