نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان  از محصولات مرغوب و پرفروش در بازار ایزوگام ایران است که به منظور عایق کاری سطوح مختلف از جمله پشت بام، دیوارها، ایزوگام سرویس بهداشتی، کف و دیواره های استخر، پای ستون ها در پی ساختمان، کف آشپزخانه، پارکینگ و … به کار می رود. این محصول به عنوان یکی از محصولات استاندارد و بهترین ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور شناخته شده است.

این نوع از ایزوگام دلیجان با استفاده از قیر دمیده درجه یک و همچنین الیاف استاندارد، تولید شده و به فروش می رسد. چرا که اگر از قیر نامرغوب در تولید ایزوگام استفاده شود، پس از مدتی به ویژه در عایق کاری پشت بام  در اثر تابش نور خورشید و باد و باران، ایزوگام مورد نظر حالت خشکی پیدا می کند و خاصیت انعطاف پذیری خود را از دست می دهد و شکننده می شود. در این شرایط این ایزوگام دیگر خاصیت عایق رطوبتی بودن خود را از دست می دهد و کارایی لازم را نخواهد داشت.

شرکت عایق نوین به عنوان نمایندگی رسمی برند ستاره طلایی دلیجان در تهران و کرج می باشد که شما عزیزان ساکن در این مناطق می توانید برای دریافت انواع خدمات این نوع ایزوگام و یا دریافت مشاوره ی رایگان در مورد آن به همکاران ما در این نمایندگی ها مراجعه کرده و یا به صورت تلفنی با آنان تماس حاصل فرمایید. همکاران ما در واحد فروش این مراکز، پاسخگوی سؤالات شما خواهند بود.

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

فروش ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

یکی از مهمترین مسائلی که در زمان خرید ایزوگام ستاره طلایی دلیجان باید به آن توجه کرد، رؤیت نشان استاندارد ملی ایران است که بر روی برچسب رول ایزوگام حک شده است. هر رول از این نوع ایزوگام دلیجان دارای ۱۰ متر طول می باشد و وزن آن در حدود ۴۰ کیلوگرم است که از این نظر، استاندارد ملی ایران به شماره ۳۸۸۵ مربوط به ورق انعطاف پذیر عایق رطوبتی و ورق های تقویت شده عایق رطوبتی سطوح را دارا می باشد. بنایراین برند ستاره طلایی دلیجان با دارا بودن نشان استاندارد ملی ایران و ضمانت ۱۰ ساله پس از نصب، از بهترین برند های ایزوگام در بازار ایران است.

متأسفانه برخی از افراد سود جو با کپی برداری از برند شرکت های تولید کننده ایزوگام استاندارد و معتبر، اقدام به فروش ایزوگام بی کیفیت خود با نام جعلی می کنند. در ترکیبات این عایق ها از پودرهای مختلف، کوک، ضایعات پالایشگاه، مازوت، ضایعات پلاستیکی و غیره استفاده می شود که کیفیت ایزوگام را به شدت پایین می آورند.

متأسفانه اینگونه محصولات از نظر ظاهری نیز هیچگونه تفاوتی با ایزوگام مرغوب ندارند. یکی از روش های ساده ی شناخت ایزوگام نامرغوب این است که هنگام نصب، بوی دود، گازوئیل و روغن سوخته محیط را فرا می گیرد.

از این رو توصیه می شود که چنانچه قصد خرید ایزوگام با برند معتبر ستاره طلایی دلیجان را دارید، از مراکز معتبر و یا شرکت های معتبر اقدام به خرید کنید.شرکت عایق نوین در نمایندگی های معتبر خود در تهران و کرج خدمات فروش ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به صورت اصل و استاندارد همراه با خدمات پس از فروش را ارائه می دهد.

مشخصات ایزوگام ستاره طلایی

در مورد مشخصات فنی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان باید بگوییم که این محصول از مرغوب ترین محصولات ایزوگام در ایران است که دارای تیشوی نخ دار و پلی استر نبافته، پلاستیک و مشتقات عالی است و همچنین به دلیل دارا بودن قیر خالص و طبیعی اصلاح شده در ترکیب خود از قدرت چسبندگی بالایی برخوردار است.

 این یرند از ایزوگام محکم و با دوام بوده و زود پاره نمی شود، لبه های آن نیز کاملا سالم بوده و ضخامت کل رول یکنواخت می باشد. این نوع از ایزوگام دلیجان از نرمی و انعطاف پذیری بالایی برخوردار می باشد که در اینجا به برخی از مشخصات آن اشاره می کنیم.

  • طول هر رول از این ایزوگام دلیجان ۱۰ متر می باشد.
  • ضخامت این نوع از ایزوگام ۴ میلی متر است.
  • وزن هر رول این ایزوگام ۴۰ کیلوگرم است.
  • این برند از ایزوگام با قیر دمیده درجه یک و الیاف استاندارد تولید می شود.
  • این ایزوگام دارای نشان ملی استاندارد ایران به شماره ۳۸۸۵ است.
  • محاسبه قیمت این ایزوگام بر اساس متر مربع می باشد.

نصب ایزوگام ستاره طلایی دلیجان

در مورد نصب ایزوگام های ستاره طلایی دلیجان باید عنوان کنیم که نصب آن باید توسط نمایندگی ها و ایزوگام کارهای متخصص انجام شود. از سپردن عایق کاری خود به نصاب های سیار به شدت پرهیز نموده و کار نصب را به یک شرکت معتبر که دارای رزومه مشخص است، واگذار نمایید.

 گاهی اوقات افراد عادی یا استادکاران بنا، کاشی کار و لوله کش اقدام به نصب ایزوگام می کنند که عدم دقت و مهارت آن ها در نصب ایزوگام، موجب عدم چسبندگی موثر و باقی ماندن درز در بین لایه های ایزوگام می شود که در نتیجه ی نفوذ رطوبت از بین درزها به زیر عایق، موجب ورود آب به داخل سقف و داخل سازه ها خواهد شد.

در این شرایط تعمیر و یا نصب ایزوگام جدید، علاوه بر اتلاف وقت، هزینه های هنگفتی را نیز برای مصرف کننده خواهد داشت. لذا در انتخاب خود دقت کنید تا در هنگام بارندگی با خاطری آسوده، از کیفیت عایق کاری خود لذت ببرید.اگر شما نیز برند ستاره طلایی دلیجان را به عنوان ایزوگام مورد نظر خود برای عایق کاری انتخاب کرده اید، می توانید با اطمینان خاطر خدمات نصب این ایزوگام را به شرکت عایق نوین بسپارید.

 این شرکت دارای سال ها سابقه ی درخشان در زمینه ی ارائه ی خدمات این نوع ایزوگام به همشریان عزیز در تهران و کرج می باشد و در صورت درخواست کارفرما، نصب این برند ایزوگام دلیجان در اسرع وقت توسط ایزوگام کارهای مجرب با بالاترین کیفیت برای او انجام خواهد شد.

ترمیم و لکه گیری ایزوگام ستاره طلایی به صورت تضمینی

ایزوگام ستاره طلایی دلیجان یکی از مرغوب ترین و با کیفیت ترین محصولات ایزوگام موجود در بازار ایزوگام کشور است. این عایق رطوبتی با وزن و ضخامت مناسب از بهترین نوع پلی استر و تیشو تهیه شده و قیر به کار رفته در آن نیز پلیمری می باشد؛ بنایراین نصب اصولی این نوع از ایزوگام بر روی سطوح مختلف، سد محکمی در برابر نفوذ رطوبت به داخل سازه ها خواهد بود.

 اما در صورتی که این ایزوگام به هر دلیلی در اثر بروز حوادث گوناگون و یا گذشت مدت زیادی از زمان نصب آن، دچار خرابی شود، باز هم جای هیچ گونه نگرانی وجود نخواهد داشت؛ چرا که شما می توانید خدمات ترمیم و لکه گیری ایزوگام ستاره طلایی دلیجان به صورت تضمینی را از ایزوگام کارهای حرفه ای ما در شرکت عایق نوین بخواهید. همکاران ما خدمات تعمیر ایزوگام شما را در اسرع وقت و به بهترین شکل انجام خواهند داد.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در تهران

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در تهران بر اساس مقدار ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع محاسبه می گردد. علاوه بر آن کارخانه تولیدی برند ستاره طلایی دلیجان انواع ایزوگام های مورد نیاز مردم و مشتریان از جمله ایزوگام های چهار لایه، دو لایه، فویل دار و بدون فویل یا ساده را در اختیار مشتریان قرار می دهد که قیمت هر یک از این انواع ایزوگام در تهران متفاوت است.

 شایان ذکر است که این برند ایزوگام به صورت جزئی و یا پخش عمده، خدمت مشتریان در تهران عرضه می شوند که قیمت روز ایزوگام طلایی دلیجان در تهران در هر یک از این حالت ها نیز متفاوت می باشد.برای تهیه ی این برند از ایزوگام با پایین ترین قیمت و به صورت کاملا اقتصادی، می توانید به هر یک از نمایندگی های شرکت عایق نوین در تهران مراجعه کرده و یا به صورت اینترنتی از طریق مراجعه به سایت این شرکت، ثبت سفارش نمایید.

قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در کرج

به طور کلی قیمت ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در کرج بر اساس قیمت این برند ایزوگام در تهران و همچنین با برآورد هزینه ی حمل بر اساس مسافت محاسبه می گردد.

این برند از ایزوگام دلیجان به عنوان برندی برتر در زمینه تولید انواع ایزوگام در نمایندگی معتبر فروش و عرضه این محصول در شرکت عایق نوین در سراسر کرج به فروش می رسد. ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از جمله برندهای ایزوگام شهرستان دلیجان است که در بازار ایزوگام ایران بسیار خوش درخشیده است و گارانتی فروش و کیفیت بالای محصولات تولیدی در کارخانه ستاره طلایی خود دلیلی بر کیفیت بالای این محصول است و می تواند مشتریان زیادی را برای خرید انواع ایزوگام تولیدی در این کارخانه جذب کند.

توجه داشته باشید که قیمت عمده ی این ایزوگام و همین طور قیمت فروش جزئی آن در نمایندگی این شرکت در کرج به مراتب پایین تر است.

چطور می توانیم در هنگام خرید ایزوگام ستاره طلایی دلیجان از شرکت عایق نوین، از کیفیت ایزوگام و اصل بودن آن مطمئن شویم ؟

توجه داشته باشید که تمامی ایزوگام های تولیدی در کارخانه ایزوگام ستاره طلایی دلیجان با دستگاه هایی بسیار پیشرفته و به روز و همچنین پرسنلی خبره و با تجربه تولید می شوند، بنابراین از کیفیت بسیار بالایی برخوردارند. شرکت عایق نوین نیز فروش این ایزوگام را مستقیماً از انبار کارخانه و یا انبار شرکت انجام می دهد و با توجه به سابقه درخشان و طولانی این شرکت معتبر در زمینه فروش و پخش ایزوگام های اصل، شما می توانید با اطمینان از کیفیت و اصل بودن کالا اقدام به ثبت سفارش خود نمایید. علاوه بر آن رؤیت نشان ملی استاندارد بر روی بسته بندی ایزوگام نیز روش دیگری برای حصول اطمینان از اصل بودن آن در هنگام خرید است.

علت قیمت ارزان ایزوگام ستاره طلایی دلیجان در مراکز فروش شرکت عایق نوین نسبت به مراکز فروش دیگرچیست ؟

با توجه به اینکه این شرکت تامین کننده عایق های رطوبتی پروژه های بزرگ صنعت ساختمان است و همچنین نمایندگی ایزوگام ستاره طلایی دلیجان میباشد، این ایزوگام در این مرکز به قیمت عمده و به قیمت پخش به فروش می رسد.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *