قیرگونی در تهران

قیر گونی نوعی عایق کاری رطوبتی بسیار مقاوم است که در آن با قرار گرفتن لایه های گونی در بین لایه های قیر، یک محصول نهایی منسجم و پایدار به وجود آمده است. به بیان روشن تر در این روش قیر را به وسیله ی گونی تثبیت و مسطح می کنند و الیاف گونی نقش مسطح کننده را ایفا می کند. 

از این نوع عایق رطوبتی که با مصالح ساده و در دسترس  اجرا می گردد، در سطوح مختلف ساختمان از جمله دیوارها، پشت بام، کف سرویس های بهداشتی و حمام و به ویژه در فضاهای کوچک استفاده می شود.

شرکت عایق نوین که به عنوان برترین مرکز ارائه دهنده ی خدمات در زمینه ی تمامی عایق های رطوبتی شناخته شده است، در راستای عمل به تعهدات خود، تمامی خدمات مربوط به قیرگونی در تهران را نیز با بهترین کیفیت و مناسب ترین قیمت برای اهالی محترم تهران عرضه می کند.

قیرگونی در تهران

فروش قیروگونی در تهران

در تعیین کیفیت عایق های رطوبتی همواره دو عامل کیفیت مواد اولیه و متریال مصرفی و همچنین میزان تجربه و نحوه ی اجرا نقش اساسی دارند. اما در مورد عایق کاری قیر گونی، نقش مواد اولیه ی قیر و گونی مصرفی در کیفیت عایق کاری، اساسی تر و تعیین کننده تر می باشد. بنابراین برای اطمینان از کیفیت عایق قیر گونی باید مواد اولیه ی قیر و گونی از یک مرکز معتبر و شناخته شده تهیه گردد تادر مورد مرغوبیت و استاندارد بودن آن ها اطمینان حاصل شود.

شرکت عایق نوین که همواره در عرضه ی محصولات و مواد اولیه ی مرغوب و استاندارد به مشتریان خود پیشگام و پیشرو بوده است، در زمینه ی فروش مواد اولیه ی استاندارد و با کیفیت قیرگونی در تهران نیز در خدمت ساکنان محترم پایتخت می باشد.

امروزه همه افراد می‌خواهند از لوازم و مصالحی مثل ایزوگام و قیرگونی استفاده کنند تا ساختمان‌ها در برابر نور خورشید، آب و هوای متفاوت و … مقاوم باشند. مقاومت ایزوگام و قیرگونی در تهران پشت بام بستگی به نحوه نصب آن دارد.

قیرگونی تلفیقی از قیر و گونی است که در عایق کاری نقش مهمی دارد. قیر در مقابل نفوذ آب مقاوم است و گونی نقش تثبیت‌کنندگی، انسجام و یکنواختی دارد. قیر گونی در تهران  به دو شکل تک لایه و دو لایه اجرا می‌شود. قیر گونی یک لایه شامل یک ورقه گونی با دولایه قیرپاشی در زیر و روی آن است. قیروگونی دولایه در لایه اول قیر، لایه دوم گونی،لایه سوم قیر، لایه چهارم گونی و روی آن هم قیراندود می‌شود. ضخامت لایه‌های قیروگونی حدود 2 تا 4 سانتی‌متر است که بسته به کاربرد و لایه های آن متغیر می‌باشد.

اجرای قیرگونی در تهران

نحوه اجرای قیرگونی در تهران

روش‌های نصب قیرگونی در تهران بر روی پشت بام‌ها مختلف است و اصولاً از چند لایه برای نصب آن استفاده می‌شود و در هنگام روی هم قرار دادن لایه‌ها، از آسفالت داغ، آسفالت سرد و یا چسب مخصوص استفاده می‌شود. در ساختمان‌های قدیمی از قیرگونی سبک‌تری برای پشت بام استفاده می‌شود و برای یکدست‌سازی از مواد ضدآب و ضد هوا استفاده می‌شود اما در ساختمان‌های مدرن از قیرگونی‌های هشت تا ده فوتی استفاده می‌شود. ضخامت قیرگونی پشت بام حدودا دو تا سه سانتی‌متر است و وجود الیاف در قیرگونی موجب استحکام و مقاومت آن بر روی سطح دیوار یا سقف و باعث ثبیت آن می‌شود..

پس از حصول اطمینان از تهیه ی مواد اولیه ی مرغوب برای انجام عایق کاری قیرگونی، دومین مسئله برای داشتن یک عایق رطوبتی مقاوم و استاندارد، اجرای صحیح و با کیفیت قیر گونی با رعایت تمام جزئیات و نکات مهم بر روی سطح مورد نظر می باشد. بنابراین مهارت و تجربه ی نیروهای کاری و مجریان عایق رطوبتی بسیار تعیین کننده می باشد.

اهالی محترم تهران در مناطق مختلف از جمله: الهیه، تجریش، زعفرانیه، سعادت آباد، شهرک غرب، ونک، تهرانپارس، نارمک، حصارک، شهرک اندیشه، کریمخان، گاندی، نظام آباد، پاستور، بهارستان، افسریه، جوادیه، تهرانسر، زیبادشت و سایر مناطق تهران، می توانند با مراجعه به نمایندگی های شرکت عایق نوین تمامی خدمات اجرای قیرگونی در تهران را با بهترین کیفیت توسط نیروهای کاری خبره و با تجربه دریافت نمایند.

خدمات شرکت عایق نوین در زمینه ی قیرگونی در تهران

شرکت عایق نوین ارائه دهنده ی تمامی خدمات قیرگونی با بهترین کیفیت در تهران می باشد که برخی از آن ها عبارتند از:

  • فروش مواد اولیه ی مرغوب برای عایق کاری قیر گونی از جمله گونی چتایی بنگال درجه یک و همچنین قیر درجه یک از نوع قیر خالص پالایشگاهی
  • انجام زیر سازی در سطوح مختلف جهت آماده سازی آن‌ ها برای اجرای قیرگونی در تهران
  • اجرای عایق قیرگونی با ضخامت های مختلف از جمله قیرگونی یک لایه، دو لایه و سه لایه در سطوح مختلف ساختمان
  • انجام تعمیرات مختلف قیر گونی در محل هایی که دچار خرابی یا نشتی شده اند، از جمله ترمیم و لکه گیری، و یا تعویض قیرگونی کهنه و فرسوده ی سطوح مختلف مانند پشت بام

قیمت قیر و گونی در تهران

همواره برآورد قیمت قیرگونی و نحوه ی محاسبه ی آن بر اساس متر مربع می باشد؛ اما علاوه بر مساحت سطحی که قیرگونی می شود، قیمت عایق کاری قیر گونی به عوامل دیگری نیز بستگی دارد که در اینجا به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

  • روش انجام قیر گونی که به صورت تک لایه اجرا می شود و یا با ضخامت های دولایه یا سه لایه اجرا می گردد.
  • اجرت قیرگونی کار که در مناطق مختلف متفاوت است.
  • محل انجام قیر و گونی که با توجه به سختی کار و یا نحوه ی اجرا در هر یک از این محل ها، دستمزد مجری هم تغییر می کند؛ مثلا اجرت قیرگونی دیوار با دستمزد قیر گونی پشت بام متفاوت است.
  • شرایط آب و هوایی: در برخی از شرایط آب و هوایی به دلیل سختی کار مضاعف، قیمت قیرگونی نیز متفاوت خواهد بود.

به طور کلی قیمت قیرگونی در تهران با احتساب عوامل بالا تعیین می‌گردد. اما شرکت عایق نوین با افتخار اعلام می کند که جهت رضایت مشتریان عزیز در تهران، پایین ترین قیمت قیرگونی در تهران را به طور ثابت برای تمامی مناطق تهران ارائه می کند.

این شرکت توانسته است با انجام خدمات قیرگونی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت، بخش مهمی از بازار قیر و گونی پایتخت را به دست گیرد.

قیمت قیر در تهران

  • قیمت قیر۶۰/۷۰ خالص پالایشگاهی بشکه ای ۲۲۰ لیتری (وزن خالص قیر حدود ۱۸۵ کیلوگرم)۵۷۰۰۰۰ تومان
  • قیمت قیر مخلوط پالایشگاهی بشکه ای ۲۲۰ لیتری (وزن خالص قیر حدود ۱۸۵ کیلوگرم) ۵۸۰۰۰۰ تومان
  • قیمت قیر سفت کارتنی ۱۱کیلوگرمی ۴۰۰۰۰ تومان
  • قیر حلب ۱۷ کیلویی ۴۵۰۰۰ تومان
  • قیر مخلوط ۱۷ کیلویی ۴۵۰۰۰ تومان

    قیرگونی در تمام مناطق تهران

    قیمت قیرگونی در تهران همراه با اجرا، بصورت یک لایه ۲۸ هزار تومان و دولایه ۵۰ هزار تومان است. قیمت‌ها برای متراژهای بیشتر از ۵۰ مترمربع بوده و قیمت نصب برای متراژهای کمتر به صورت توافقی است.شرایط جوی اجرا باید مناسب باشد و در بارش سرما و گرمای بیش از حد اجرا نشود. قیر باید به اندازه‌ای روان شود که گرانروی آن مناسب پوشش عایق باشد. قیمت اجرای قیرگونی در تهران بسته به متراژ های مختلف، متفاوت است.

مزایا و معایب قیرگونی در تهران

مزایا: عمر مفید طولانی، یکپارچی عایق بندی، نفوذ ناپذیری بالا و استحکام از مزایای این نوع عایقکاری است.

از معایب قیروگونی در تهران نیز می‌توان به آلودگی هنگام اجرا، پرخطر بودن اجرا و تا حدودی قیمت بالای آن نسبت به ایزوگام است.

مناطقی که تجمع آب دارند مانند سرویس‌های بهداشتی بهتر است با قیروگونی عایق شوند.

از جمله مصالحی که برای مقاوم ‌سازی ساختمان در برابر رطوبت و ضدآب ساختن آن استفاده می‌شوند، ایزوگام و قیرگونی هستند.

روشهای مقایسه قیر و ایزوگام

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در روش نصب

از جمله معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی  تفاوت روش نصب آن‌ها است. نصب ایزوگام به مراتب ساده‌تر از نصب قیرگونی است. با در اختیار داشتن ایزوگام، مواد چسبی و زیر ساز مخصوص و مشعل مخصوص نصب ایزوگام، می‌توانید به سادگی ایزوگام را نصب کنید. در هنگام نصب ایزوگام به اندازه نصب قیرگونی، محیط اطراف کثیف نمی‌شود و همین امر در مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تهران، نکته مثبتی است که می‌تواند موجب افزایش مصرف ایزوگام شود.

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تعداد لایه‌ها

یکی از نکاتی که باید در مقایسه ایزوگام و قیرگونی به آن توجه شود، تعداد لایه‌های تشکیل‌دهنده آن‌ها است. اصولاً برای کارآمد کردن قیرگونی در تهران، تعداد لایه‌های آن را افزایش می‌دهند. برای مثال، انواع مختلف قیرگونی شامل موارد زیر می‌شود:

  • قیرگونی دو لایه قیر و یک لایه گونی
  • قیرگونی سه لایه قیر به همراه گونی درجه یک

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در قیمت آن‌ها

یکی از معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تهران، قیمت این دو محصول است. قیمت ایزوگام نسبت به قیمت قیرگونی ارزان‌تر است. البته قیمت قیرگونی در تهران و قیمت ایزوگام با توجه به نوع آن‌ها، تعداد لایه‌ها و مواد اضافی که در هنگام نصب به آن‌ها اضافه می‌کنند، متفاوت است.

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در وزن

در مقایسه ایزوگام و قیرگونی در مقدار وزن آن‌ها، باید به ضخامت و تعداد لایه‌ها و مواد به کار رفته در این دو مواد توجه کنیم. به صورت کلی ایزوگام سبک‌تر از قیرگونی است و ضخامت کمتری نسبت به قیرگونی در تهران دارد.

مقایسه ایزوگام و قیرگونی در میزان مقاومت در برابر رطوبت

از جمله مهم‌ترین معیارهای مقایسه ایزوگام و قیرگونی در تهران، توجه به مقاومت آن‌ها در برابر رطوبت است. علت اصلی ایزوگام کشی و استفاده از قیرگونی در ساختمان‌ها، جلوگیری از نفوذ رطوبت به درون ساختمان و لایه‌های ساختمانی و مصالح است. مقاومت ایزوگام در برابر رطوبت نسبت به قیرگونی بیش‌تر است.

زیرسازی قیروگونی در کرج

استاندارد اجرای قیرگونی

معمول‌ترین روش آب‌بندی بام‌ها و سایر قسمت‌های ساختمان، استفاده از قیرگونی در تهران است که در استاندارد شماره 1345-211 مؤسسه استاندارد و تحقیقات صنعتی ایران، تحت عنوان عایقکاری ساختمان به وسیله قیر جزئیات آن شرح داده شده است. در عایقکاری با قیر و گونی رعایت نکات زیر علاوه بر مراعات مفاد استاندارد 211 الزامی است.

  • توجه داشته باشید که عایقکاری به هنگام بارندگی مجاز نیست.
  • عایقکاری بر روی سطوح مرطوب مجاز نیست، زیرا در غیر این صورت حباب‌هایی در زیر قشر عایقکاری تشکیل می‌شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند.
  • قیرهای جامد را تا هنگامی که گرم و روان اند، باید به مصرف رساند.
  • عایقکاری در دمای کمتر از 4+ درجه سلسیوس، نباید انجام شود.
  • راه رفتن روی سطوح عایقکاری شده و مصالح عایق پیش‌ساخته، باید با احتیاط و با استفاده از کفش‌های بدون میخ انجام شود، در صورتی که کفش مخصوص در دسترس نباشد، می‌توان با یک قطعه گونی زیر و روی کفش‌های عادی را پوشاند و از آن‌ها استفاده کرد.

قیمت اجرای قیرگونی در تهران بسته به متراژ های مختلف، متفاوت است.

  • وجه داشته باشید که عایقکاری به هنگام بارندگی مجاز نیست.
  • عایقکاری بر روی سطوح مرطوب مجاز نیست، زیرا در غیر این صورت حباب‌هایی در زیر قشر عایقکاری تشکیل می‌شود که با گرم و سرد شدن هوا و حرکات جزئی اجزای ساختمان و یا وارد شدن ضربه به سطوح عایق، ممکن است دچار پارگی و صدمه گردند.
  • قیرهای جامد را تا هنگامی که گرم و روان اند، باید به مصرف رساند.
  • عایقکاری در دمای کمتر از 4+ درجه سلسیوس، نباید انجام شود.
  • قیرگونی دو لایه قیر و یک لایه گونی
  • قیرگونی سه لایه قیر به همراه گونی درجه یک

شرکت عایق نوین به جهت اطمینان از کیفیت محصولات و خدمات خود همواره برای محصولات و خدماتی که به مشتریان عرضه می کند، ضمانت نامه و خدمات پس از فروش ارائه می دهد تا موجبات رضایت خاطر مشتریان را نیز فراهم آورد.

قیرگونی آماده  یک محصول اصلاح شده‌ ی پلیمری است که به صورت سرد استفاده می‌ شود، به همین دلیل به آن قیرگونی سرد نیز گفته می‌شود. روش اجرای این قیرگونی بسیار سریع و راحت و بدون نیاز به حرارت زیاد است.

گونی چتایی درجه ۳ یکی از انواع گونی های چتایی است که طرفداران زیادی دارد، این نوع گونی که به گونی ۴۰×۷ معروف است ، پر فروش ترین و پر مصرف ترین گونی چتایی در بازار گونی ایران است و به دلیل اینکه ارزان ترین گونی چتایی موجود در بازار می باشد، لقب گونی چتایی ارزان را در بازار مصرف از آن خود نموده است.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *