ایزوگام سنگریزه ای

یکی از ایزوگام های بسیار کاربردی که برای عایق کاری سطوح مختلفی از ساختمان ها نظیر پشت ‌بام ‌ها، استخر ها، دیوار ها و دیگر سطوح استفاده می ‌شود ایزوگام سنگریزه ای می باشد. این عایق رطوبتی همان قابلیت ها و عملکرد های ایزوگام های معمولی را دارد با این تفاوت که فقط سطح خارجی آن به ‌جای یک‌ روکش آلومینیومی فویل مانند، از یک‌ لایه سنگ ریزه ساخته شده است.

ایزوگام از نوع سنگریزه ای از متریال با کیفیتی مانند تیشو یا پشم‌ شیشه، پلی استر، قیر و سنگریزه تشکیل شده که در طرح و رنگ های متنوعی از جمله رنگ ‌های سبز، سفید، طوسی، قرمز و غیره در کارخانه با برند های مختلفی تولید و به بازار های داخلی و خارجی عرضه شده است. کمپانی ما به عنوان سرشناس ترین مجریان ارائه دهنده ی ایزوگام انواع متنوع این نوع عایق را با بهترین کیفیت به مشتریان خود در سراسر تهران و کرج عرضه می کند.

نمایندگی مجاز ایزوگام های سنگریزه ای

کمپانی محبوب عایق نوین با داشتن شعب متعدد و نمایندگی مجاز ایزوگام باکیفیت سنگریزه ای به صورت شبانه روزی آماده ی خدمت رسانی به شما همشهریان عزیز جهت عایق کاری سطوح گوناگون می باشد. اهالی محترم استان تهران، کرج و تمامی مناطق زیر مجموعه آن ها این امکان را دارند تا ایزوگام های سنگریزه ای درجه یک را که از مواد اولیه ی مرغوب و با کیفیتی ساخته شده اند را با مناسب ترین قیمت از این مرکز تهیه کنند.

 از این رو شما هم می توانید به منظور مشاوره و یا کسب اطلاعات بیشتر جهت خرید به صرفه ی این عایق به آدرس نمایندگی ما مراجعه کرده و یا به طور غیر حضوری و بازدید از وب سایت شرکت از کارایی و عملکرد نوع سنگریزه ای ایزوگام مطلع شده و بدین ترتیب از خدمات پس از فروش بی نظیر آن نیز بهره مند شوید.

ویژگی و کارایی ایزوگام سنگریزه ای

یکی از مهم ترین ویژگی و کارایی ایزوگام های سنگریزه ای قدرت فوق العاده ی آن بوده که بر این اساس استحکام و دوام بسیار خوبی در برابر انواع آسیب ‌ها خواهد داشت. همانطور که پیشتر نیز گفتیم از این نوع عایق برای ایزوگام کاری استخر ها، پشت ‌بام و غیره استفاده می شود تا ضمن مقاومت و نفوذ ناپذیری بالایی که در این سطوح دارد، جنبه تزیینی نیز داشته باشد.

از دیگر ویژگی های  یک ایزوگام مناسب سنگریزه ای می توان به ضخامت آن که بین ۲ الی ۵/۵  میلی ‌متر است و نیز وزن تیشو به‌ کار رفته در آن که ما بین ۶۰ الی ۱۲۰ گرم به همراه پلی استر می باشد اشاره نمود که این خواص باعث می ‌شوند تا این عایق ها در شرایط سخت نیز ماندگاری بالایی داشته باشند. استحکام کششی این نوع ایزوگام در برابر اشعه فرابنفش خورشید، انعطاف پذیری عالی آن‌ در مقایسه با دیگر ایزوگام ها و نیز پایداری حرارتی خوبی که دارد از دیگر ویژگی های ایزوگام نوع سنگریزه ای به شمار می روند.

قیمت روز ایزوگام سنگریزه ای

شرکت ما برای برآورد قیمت روز ایزوگام 1402 سنگریزه ای همانند دیگر عایق های معمولی، طبق میزان مساحت ایزوگام مصرفی بر حسب متر مربع هزینه ی آن را تخمین می زند. ولی در کل هزینه ی نهایی این نوع عایق به عوامل زیادی همچون نوع و برند ایزوگام، کیفیت متریال به‌ کار رفته در ساخت آن، نوسانات موجود در بازار بستگی دارد. همچنین می توان نوع رنگ و طرح به کار رفته در این نوع ایزوگام ها را از دیگر عوامل تاثیر گذار بر قیمت آن ها دانست.

البته توجه داشته باشید که هزینه ایزوگام های سنگریزه ای به استفاده این عایق در سطوح مختلفی مانند نصب  ایزوگام روی دیوار، بر روی شیروانی، مخازن آب و غیره بستگی دارد.

میزان اجرت نصابان ایزوگام کار نیز بر روی این هزینه ها موثر و متغیر بوده چرا که قیمت این عایق در مناطق مختلف از جمله نصب ایزوگام در تهران و کرج متفاوت می باشد. شرکت ما با استفاده از تخصص بهترین نصابان ایزوگام کار خود توانسته مرغوب ترین و با کیفیت ترین پروژه ها را با مناسب ترین قیمت به مشتریان خود ارائه کند.

نصب و اجرای ایزوگام سنگریزه ای

مراحل نصب و اجرای ایزوگام های سنگریزه ای با دیگر ایزوگام های معمولی تفاوت آنچنانی ندارد. این نوع عایق های رطوبتی مانند ایزوگام های معمولی به طور رول های ده متری بسته ‌بندی شده اند. در ادامه ما قصد داریم تا شما را با مراحل اجرایی ای نوع ایزوگام کاربردی آشنا سازیم:

برای نصب ایزوگام  از نوع سنگریزه ای شما باید در یک هوای آفتابی عملیات اجرایی را انجام دهید؛ در ابتدا نیز باید سطح مورد نظر را به طور کامل تمیز، شسته و خشک نمود تا عاری از هر گونه آلودگی شود. در ادامه تیم نصاب ایزوگام کار ما در صورت لزوم اجرای زیرسازی  ایزوگام به صورت مناسب را با استفاده از سیمان و یا دیگر مصالح انجام می دهند. در نهایت نیز اکیپ متخصص ما ایزوگام مورد نظر را در مکان مربوطه پیاده سازی می کنند. برای بهره مندی از عملیات نصب تضمینی ایزوگام سنگ ریزه ای شما می توانید بدون هیچ تردیدی به آدرس نمایندگی عایق نوین مراجعه فرمایید.

خدمات ایزوگام سنگریزه ای در تهران و کرج

یکی از خدمات ایزوگام های سنگریزه ای در تهران و کرج این است که علاوه بر خاصیت ایزولاسیونی که این نوع عایق نام آور دارد، شما می توانید به علت زیبایی ظاهری بسیار جذابی که دارد از آن برای زیبا سازی مکان های مختلفی برای عموم استفاده کنید. همان طوری که در بالا نیز اشاره کردیم ایزوگام های سنگ ریزه ای دارای رنگ ‌های متنوع و خیره کننده ای هستند که برای سطوح گوناگونی مناسب می باشند.

همشهریان عزیز ساکن در تهران و کرج می توانند از این ایزوگام جدای از نصب آن در استخر و روف گاردن، برای نما کاری و عایق کاری دیوار های بیرونی ساختمان ها و یا سطح شیب دار و ناهموار مانند شیروانی و ایرانیت نیز بهره مند شوند.

اصلی ترین ویژگی ایزوگام های سنگریزه ای چیست؟

یکی از مهمترین مزایای این عایق رطوبتی مقاومت و زیبایی خارق العاده آن در طرح و رنگ های متنوع می باشد.

قیمت هر متر ایزوگام سنگریزه ای چقدر است؟

به منظور استعلام قیمت روز انواع ایزوگام های سنگ ریزه ای شما می توانید با واحد فروش نمایندگی عایق نوین تماس حاصل فرمایید.

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *