ایزوگام در گلشهر

اهالی محترم گلشهر در کرج شما دیگر نیازی نیست که شما در مورد نشتی رطوبت از سقف خود نگرانی داشته باشید، چرا که شرکت عایق نوین که دارای بیش از دو قرن تجربه و سابقه ی کاری درخشان در حوزه ی عایق کاری ساختمان ها، منازل و آسفالت کاری معابر می باشد و در حال حاضر نیز جهت ارائه انواع خدمات ایزوگام در گلشهر در خدمت شما سروران گرامی می باشد. این مجموعه ی موفق همواره با همه ی برند های نام آشنا و استاندارد در حوزه ی ایزوگام مانند ایزوگام دلیجان، شرق و … همکاری های لازم را داشته و نمایندگی ایزوگام بسیاری از این برند های معتبر می باشد.

این شرکت معتبر که در زمینه عملیات عایق کاری با ایزوگام و همچنین پروژه های قیرگونی و آسفالت کاری مهارت بسیاری دارد، توانسته است که از همه ی مشتریان خود رضایت کامل را کسب کند. نمایندگی های این شرکت در منطقه گلشهر با کادری مجرب و حرفه ای آماده ی ارائه انواع خدمات به همشهریان عزیز ما در این منطقه می باشند. بنابراین اگر شما نیز ساکن مناطق بلوار سرداران، خیابان درختی، بلوار پونه، بلوار برادران، خیابان کاوه، خیابان گلها، خیابان شهید قلندری، خیابان بهشتی، خیابان بهار، خیابان ارغوان، خیابان لاله، خیابان گلشهر، خیابان شقایق، خیابان اختر، خیابان گلستان، بلوار گلزار، خیابان مهتاب، خیابان لادن، بلوار محمدی و غیره هستید و جهت عایق کاری پشت بام و یا سرویس های خود نیازمند یک شرکت موفق و مطمئن می باشید، می توانید با همکاران ما در این مجموعه تماس گرفته و یا به صورت حضوری به آدرس هر یک از نمایندگی های این شرکت مراجعه فرمایید.

فروش ایزوگام در گلشهر با ضمانت ۱۰ ساله

شرکت عایق نوین یکی از مجریان ارائه دهنده انواع خدمات عایق کاری و آسفالت کاری نظیر فروش ایزوگام درجه یک در گلشهر با ضمانت ۱۰ ساله برای همشهریان عزیز می باشد. این مجموعه فروش انواع ایزوگام دلیجان و سایر برند های آن را به صورت جزئی و عمده با مناسب ترین قیمت و بدون واسطه به صورت مستقیم از کارخانه به شما عزیزان عرضه می کند.

این مرکز انواع مختلف ایزوگام نظیر ایزوگام دلیجان، ایزوگام ستاره طلایی دلیجان، ایزوگام پشم شیشه ایران، ایزوگام سپهر گستر دلیجان، ایزوگام غرب گستر دلیجان، ایزوگام شرق مشهد، ایزوگام بام گستران ارومیه، ایزوگام گل پوشش دلیجان، ایزوگام صدف بام دلیجان، ایزوگام سایه گستر دلیجان، ایزوگام دژکام گستر دلیجان، ایزوگام امید گستر دلیجان، ایزوگام آذر بام تبریز، ایزوگام مهر گستر دلیجان، ایزوگام شرق دلیجان و … را برای خرید شما عزیزان فراهم می کند.

شما می توانید جهت خرید انواع ایزوگام و اطلاع از قیمت روز و دقیق آن ها با همکاران ما در واحد فروش این شرکت تماس حاصل فرمایید.

ایزوگام در گلشهر

نصب ایزوگام در منطقه گلشهر به صورت تضمینی

چنانچه ایزوگام خریداری شده ی شما بهترین ایزوگام و دارای کیفیت بسیار بالایی بوده و از بهترین مواد اولیه و متریال درجه یک نیز تولید شده باشد ولی به روش درست، صحیح و استاندارد نصب نشده باشد، به جرأت می توان گفت که نتیجه ی نهایی هیچ تفاوتی با عایق کاری با ایزوگام بی کیفیت نخواهد داشت.

پیش از نصب ایزوگام بر روی سطوح مختلف مانند نصب ایزوگام روی شیروانی، نصب ایزوگام روی دیوار، ایزوگام استخر، پشت بام یا  ایزوگام سرویس های بهداشتی  و حتی در هنگام نصب ایزوگام روی ایزوگام قدیمی باید سطح کار تمیز شده و اگر سنگ دانه و یا لوازم اضافی بر روی پشت بام وجود دارد، جمع آوری گردد.

ناگفته نماند که نصب ایزوگام از پایین ترین سطح پشت بام مانند ناودانی شروع می شود.

توجه داشته باشید که ایزوگام کردن داخل لوله ناودانی در آب بندی صحیح پشت بام اهمیت زیادی دارد.

همپوشانی ایزوگام ها در زمان نصب باید حداقل بین ۷ تا ۱۰ سانتی متر باشند. ایزوگام کارهای مجرب مرکز عایق نوین بند کشی ایزوگام ها را با نهایت دقت انجام می دهد، به ویژه در مورد تیکه کاری پشت بام در گوشه ها و تو رفتگی های پشت بام توجه زیادی دارند.

لازم به ذکر است که بگوییم در جهت نگهداری ایزوگام و جلوگیری از سوراخ شدن قسمت ایزوگام زیر دیش ها و پایه کولر ها توصیه می شود  که لایه ی اضافه ای از ایزوگام قرار در این قسمت ها قرار داده شود.

شرکت عایق نوین تمامی خدمات مربوط به نصب ایزوگام در منطقه گلشهر را به صورت تضمینی به تمامی ساکنین این منطقه ارائه می دهد.

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در گلشهر

تعمیر و لکه گیری ایزوگام در گلشهر توسط کارشناسان عایق نوین همراه با ضمانت اجرا جهت رفع کامل نشتی ها انجام می گیرد.

از ویژگی های تعمیر و لکه گیری ایزوگام می توان به اقتصادی بودن آن نسبت به اجرای ایزوگام کلی پشت بام اشاره نمود.

اگر شما هم جزء ساکنینی هستید که عایق کاری قبلی خود را کمتر از ۱۰ سال است که انجام داده اید، ولی از چند نقطه دچار نشتی رطوبت شده است، نیاز به تعمیر ایزوگام پشت بام دارید.

علاوه بر این در صورتی که پشت بام شما آسفالت و یا موزاییک است و نشتی رطوبت سقف نیز نزدیک به دیوار های خارجی ساختمان است، در این شرایط نیز می توان با حداقل هزینه آن را ترمیم کرد تا از دست نم و رطوبت پشت بام خود خلاص شوید.

قیمت ایزوگام در گلشهر کرج

قیمت برندهای مختلف ایزوگام در گلشهر کرج به علت وجود رقابت زیاد بین انواع مختلف ایزوگام و حجم فروش بالا، بسیار نزدیک به هم می باشند؛ به گونه ای که حتی برخی از نمایندگی ها دارای خدمات پس از فروشی مانند ارائه بیمه نامه معتبر و ضمانت نامه ۱۰ ساله نیز هستند، که این روند در راستای همین رقابت در زمینه ارائه خدمات بهتر و عرضه محصولات با قیمت مناسب می باشد.

توجه داشته باشید که قیمت هر رول ایزوگام ‌شامل قیمت ایزوگام بدون نصب و حمل و نقل می باشد که البته هزینه جابجایی ایزوگام از کارخانه تا محل انبار شرکت به قیمت ایزوگام اضافه می شود. در صورتی که شما محلی برای نگهداری رول های خریداری شده ی ایزوگام داشته باشید می توانید آن ها را بدون خدمات نصب نیز تهیه کنید، چرا که ایزوگام ها باید به صورت عمودی نگهداری شوند.

البته لازم به ذکر است که بدانید اگر قصد ایزوگام کاری کمتر از بازه ی زمانی ۶ ماه را دارید، می توانید اقدام به خرید نمایید، چرا که ایزوگام های با تولید بیشتر از ۶ ماه مقداری خاصیت چسبندگی و انعطاف پذیری خود را نسبت به زمان تولید، از دست می دهند.

شرکت عایق نوین یکی از برترین مجموعه های مربوط به عایق کاری می باشد که قیمت ایزوگام در در این منطقه را همراه با نصب و خدمات پس از فروش بی نظیری همچون ضمانت نامه ۱۰ ساله و بیمه نامه چندین ساله ارائه می دهد.

خدمات آسفالت کاری شرکت عایق نوین در گلشهر

توجه داشته باشید که تمامی خدمات آسفالت کاری شرکت عایق نوین در گلشهر به بهترین شکل ممکن و با مناسب ترین قیمت آسفالت کاری در سال ۱۴۰۱ انجام می شود.

آسفالت نوعی عایق و پوشش می باشد که در پشت بام ها به ماندگاری و دوام ساختمان ها کمک شایانی می کند و در قیرگونی استفاده می شود، البته توجه داشته باشید که تنها کاربرد آسفالت در قیروگونی نمی باشد. آسفالت یک ماده است که به شکل سیاه رنگ بوده که از ترکیب قیر با شن و ماسه حاصل می شود. ناگفته نماند که نوع سنگریزه ها، درشتی و ریزی آن ها و بی گوشه یا گوشه دار بودنشان نیز در کیفیت آسفالت تاثیر به سزایی دارند. شما مشتریان عزیز می توانید جهت عقد قرارداد آسفالت معابر و راه ها، محوطه ها و … با این شرکت موفق که ارائه دهنده انواع آسفالت سرد، گرم و حفاظتی است تماس بگیرید.

مجموعه عایق نوین آمادگی اجرای عملیات کوچک و بزرگ آسفالت کاری در پروژه هایی مانند راه ها، خیابان ها، کوچه ها، پارکینگ ها، حیاط، زمین، محوطه شهرک ها و پشت بام ها را دارد. این شرکت دارای تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته ای جهت آسفالت و آسفالت کاری می باشد. شما می توانید جهت آشنایی بیشتر با انواع خدمات آسفالت کاری و نحوه ی اجرای آن ها با کارشناسان ما در این شرکت تماس گرفته و از مشاوران این مرکز در این زمینه راهنمایی بگیرید.

خدمات قیرگونی در گلشهر توسط تیم قیرکار مجرب

شما می توانید برای آشنایی بیشتر با خدمات قیرگونی در گلشهر توسط تیم قیرکار مجرب که به واسطه نمایندگی های مختلف شرکت عایق نوین در این منطقه انجام می گیرد، با نمایندگی های این مجموعه معتبر تماس بگیرید. شرکت پردیسان گستر در شریعتی ارائه دهنده انواع قیرگونی مانند یک لایه و دولایه می باشد.

قیروگونی یک روش قدیمی عایق کاری و نم گیری می باشد که سدی محکم در مقابل نفوذ رطوبت بوده و کارایی بسیار خوبی را خواهد داشت. مواد تشکیل دهنده ی قیروگونی موادی ساده و همیشه در دسترس هستند که شما می توانید این مواد یعنی قیر و گونی را از شرکت عایق نوین با سطح کیفی درجه یک و قیمت مناسب تهیه کرده و برای نصب قیرگونی با نصابان حرفه ای و قیرگونی کاران مجرب این شرکت تماس بگیرید؛ اطمینان داشته باشید که کارشناسان این مرکز شما را در تهیه و اجرای یک پروژه خوب و با هزینه ای مناسب همراهی خواهند کرد.

نکاتی که در تهیه گونی این نوع عایق باید در نظر داشته باشید نو بودن، بدون پارگی، تاخوردگی و عدم چروک بودن آن می باشد. همچنین در عایق کاری بافت گونی نباید با فاصله باشد و حتما باید خیلی نزدیک بهم تنیده شده باشد.

شما کاربران عزیز می توانید برای دریافت برترین خدمات قیرگونی در کرج و یا مشاوره و محاسبه قیمت قیروگونی و هزینه نصب مناسب آن و همچنین فروش قیر در گلشهر با کارشناسان ما تماس بگیرید.

ایزوگام در گلشهر-عایق نوین

No comment

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *